wtorek, 25 lutego 2014

Wyprawka

Z racji, że już jesteśmy na finiszu w końcu publikuje naszą listę wyprawkową. Wraz z opisem i charakterystyką.

1-13- Większość ubranek dostaliśmy od siostry P. Zaledwie kilka rzeczy kupiliśmy. Nie mamy tylko cieplejszej czapki, bo nigdzie nie mogę znaleźć jakiejś fajnej i w odpowiednim rozmiarze. No i pieluchy... kupiłam o grubszej gramaturze, a mimo to są byle jakie. Chyba już nie produkują takich jak dawniej.
15-16 nie mamy, bo na początku Mała będzie spałą w rożku. Później dokupimy większy komplet dla niej.
18.- W końcu doszło. Klasyczne łóżeczko z materacem GRYKOSENEM.

19- rożek, becik- po Młodym :)
20- ceratki nieprzemakalne cienkie pod prześcieradło + specjalny podkład na ansze łóżko ;) 21 wózek - zestaw- Bebetto nico plus

22 ręcznik- miał być bez kapturka ale kupiłam z kapturkierm.
23 termometr - zwykły

24 wanienka + stelaż- zwykła bez stelaza, nie kupowałam też gąbki do wanienki
25 pieluszki jednorazowe, 1 paczka happy Bella, dokupilismy juz roz 2 tym razem pampersów 26 butelka - stwierdziliśmy, że kupimy jeśli okaże się, że potrzebna jest.
27 proszek do prania dla niemowląt - chciałam kupić "dzidziusia", a kupilam "bobasa"

28 płatki kosmetyczne do mycia buzi 29 płyn do kąpieli dla dzieci lub mydło z dozownikiem

30 oliwka dla dzieci
31 spirytus - OCTENISEPT Płyn 50ml- do pepka i do mni
32 szczotka do włosów miękka
33 środek na kolkę- Bobotic Forte krople doustne 30m 1- tak na wszelki wypadek 34 środek na temperature- Paracetamol czopki 50mg 10 sztuk- tak na wszelki wypadek 35 nożyczki do obcinania paznokci z zaokrąglonymi końcami


36 aspirator lub gruszka - na oczatek mamy gruszke ;)
37 chusteczki najlepiej nasączane mleczkiem lub oliwką do wycierania pupy - kupuje na promocji w Rossmanie
38 Sudocrem krem 60g- musimy dokupić
39 krem na spacery

40 patyczki do uszów

 
41 wkładki laktacyjne dla mamy antybakteryjne 30 sztuk

42 majtki poporodowe

43 koszula porodowa- dwie sweeetasne
44 osłonka na brodawki- Baby Ono
45 odciągacz pokarmu- stwierdziliśmy, że kupimy jeśli okaże się, że potrzebny jest. 46  podkłady poporodowe-Bella Mamma 34cm

Mamy też kilak rzeczy, których nie planowaliśmy kupić ale dostaliśmy : bujaczek , sterylizator do butelek (w gratisie do wózka), oraz przewijak

Mam bóle brzucha od wczoraj. Nie wiem czy to znak zbliżającego się porodu czy niestrawność. W czwartek mam wizytę u lekarza. Mała wczoraj mega agresywna była. Kopała, że aż kiszki latały ;]

1 komentarz:

  1. Fajny wózeczek :) W ogóle fajne te wszystkie akcesoria :)
    Ponoć bóle brzucha przed porodem są normalne, no, ale ja nie rodziłam :)

    OdpowiedzUsuń