sobota, 26 października 2013

5 miesiac

Zaczęłam w poniedziałek 5 miesiąc. 
Obwód brzucha: rano 78 wieczorem nawet 83!
Waga: rano 50,4-50,7 wieczorem 51,2-51,8 czyli dalej nie bardzo mogę osiągnąć wagę sprzed ciąży.
Rozstępy- na razie brak.
Zachcianki- oprócz tego, ze codziennie muszę zjeść coś słodkiego albo napić się słodkiej herbaty to brak.
Samopoczucie- o wiele lepsze niż we wcześniejszych miesiącach. Nie wymiotuje, jestem na siłach.
Objawy ciąży- nie dopinam się już w spodniach. Musiałam zapięcie poszerzyć o frotkę do włosów. Brzuchol ukrywam pod swetrami w rozmiarze M/L/XL. 

Szukamy imienia dla dziecka. To znaczy dla chłopca już teoretycznie wybrał P., tylko Młodszej się nie podoba. Dla dziewczynki mam wybrać ja.  8 lat temu jak szłam na studia podobało mi się imię Lena. Ale teraz dużo dziewczynek ma tak na imię. W każdym razie sięgnęliśmy po ranking imion nadawanych w Warszawie i.... znaleźliśmy imiona, którymi nazwiemy można skrzywdzić dziecko od urodzenia. I nie mówię tu o Nikoli i Brajanie czy Dżasminie. Są gorsze imiona. Np. Jeżyna, Jarzyna, Mrówka, Fontanna, Barabasz, Belzebub, Myszon, Żyraf.

-To może po którejś babci imię?
--No nie wiem... Barbara..
-U mnie Maria...
-To może po prababci...?
-Felicja i Stanisława
-U mnie Wiesława, Halinka, Anna *.. to by mogło być i Emilia...
-Emilia ładnie..
-Oj nie dam córce Emilia.. jeszcze odziedziczy charakter po po babci! 

Propozycje z kawałów. Aldona z pękniętego kondoma, Mietek z przeterminowanych tabletek, Wincenty za późno wyjęty i Tomasz - nie chciałaś w d@#ę  To-masz.

Zakupiliśmy  wielką książkę z  obrazkami  instrukcją jak kąpać dziecko, jak karmić, jak przewijać, jak nosić i tak dalej i tak dalej i czytamy po fragmencie na głos na dobranoc. Dodatkowo ja przerzuciłam się na gazety dla przyszłych ma

2 komentarze:

  1. Czytałam gazety, ale książek nie. Szkolenie samo się zaczęło, jak tylko mała przyszła na świat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szczuplusieńka jesteś! ;) Drobna Ty to i dziecko pewnie maleńkie będzie...

    OdpowiedzUsuń