piątek, 11 października 2013

16 tydzien

A raczej jego koniec Wg wcześniejszych wyliczeń dzisiaj jest 16 tydzień i 4 dzień. Ze środowego USG wychodzi, że to już wczoraj zaczął się 17 tydzień. . Dziecię duże, trzyma się za uszy, a nogi zakłada za głowę. Wszystko w normie. Wyniki badań też. Wczoraj pani doktor była milsza ale z 10 razy zapytała mnie czy dobrze się czuje. Czuje się dobrze, nic nie boli oprócz stóp ale to zawsze mnie bolą. Jedynie waga mnie przeraża. Wczoraj ważyłam 51,3 kg w ciągu dnia, rano ważę koło 50,4 kg. Mało. Zwłaszcza, że przed ciążą wskazywała 52,5 ! Naprawdę dużo jem i podjadam tylko wcześniejsze poranne mdłości sprawiły, że waga spadła na początku ciąży do 47 kg. Brzuch coraz bardziej widoczny, rano mniejszy wieczorem osiąga spore rozmiary. Zachcianek ciążowych brak. W pracy dalej nie powiedziałam, chodzę luźny swetrach. Dobrze, że piersi mi sporo urosły to teraz swetry zawisają na nich i luźno opadają na brzuch. Dalej mam talię i alej nie mam rozstępów na brzuchu i dalej nie ćwiczę, a muszę zacząć.


Ten weekend u rodziców P. ale wyjeżdżamy dopiero jutro. Kolejny weekend w Zakopane. Prawdopodobnie. Z P. słodko i miło. Dba o mnie, zawozi do lekarza, tuli.
-Jak zacznę rodzić, a będą takie korki na drodze jak dziś to Cię zostawiam w samochodzie, a sama idę na tramwaj!

Z wyprawki nie mamy nic. A co tam. Jeszcze 4 miesiące nam zostało. Tak samo ciężko zebrać nam się do ustalenia ślubu cywilnego. 
-Teraz to jesteś moją konkubiną
-Brzmi strasznie.
-No niestety. Jeszcze troszkę i zmienimy ten stan.  

5 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie. Z tego co pisałaś myślałam, że brzuszek jest mniejszy, a wygląda już całkiem faajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I że wtej pracy się nie domyślają. Przecież jak byk widać śliczny brzusio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja kuzynka podczas ciazy tez bardzo schudla, lacznie przez 9 miesiecy przytyla niecale 5 kg a maluszek urodzil sie duzy i zdrowy wiec waga sie nie przejmuj

    OdpowiedzUsuń
  4. wagą się nie martw ważne że wszystko inne jest wporządku;)

    OdpowiedzUsuń
  5. album-omnieionas.blogspot.com
    no, jak na 16tc to juz calkiem sporego masz tego brzuchola :)

    OdpowiedzUsuń